piątek, 6 lipca 2012


No strings attached, Sex story (2011)




Reżyseria : Ivan Reitman [słowak, twórca filmów takich jak 'Pogromcy duchów II' , 'Gliniarz w przedszkolu' , 'Moja super ex-dziewczyna']


Emma [Natalie Portman - 'Thor' , 'Wasza wysokość' , 'Czarny Łabędź' , 'Kochanice króla' , 'V jak Vandetta'] i Adam [Ashton Kutcher - 'Patrol' , 'Efekt motyla' , 'Nowożeńcy' , 'Stary, gdzie moja bryka ?'] to starzy znajomi. Spotykają się po latach. Dziewczyna po niemiłych doświadczeniach z facetami nie myśli wiązać się na serio i chce spotykać się z nim jedynie na seks. Adam ustaje na warunki Emmy, z tym, że zakochuje się w niej..i w tym jest problem. Ona jednak nie zauważa, że również czuje do niego mięte, jest zazdrosna i myśli o nim często. Uświadamia sobie wszystko po długim czasie..gdy może już być za późno..
Jak to sie skończyło nie powiem ;p


Po raz wtóry nie podobała mi się rola Natalki. A jak Ashtona nienawidziłam tak tutaj na nerwach mi nie grał. Obejrzałam i tak naprawdę film średni. Ani to zaimave [cz. ciekawe] , czasami wręcz nudne. 
No rozpisywać się nie ma co, bo na ten film strata czasu. Pokusiły mnie reklamy i Natalka i po raz kolejny zrobili mnie w bambuko ;p 
Jedyna najśmieszniejsza rzecz to składanka na okres - co znaczy : nagrał jej piosenki idealne na słuchanie podczas miesiączki ;p


4/10. Poniżej oczekiwań.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz