poniedziałek, 16 lipca 2012


You instead, Tej nocy będziesz mój (2011)




Reżyseria : David McKenzie ['Ametykańskie ciacho' , 'Ostatnia miłość na Ziemii']


Podczas corocznych koncertów gdzieś w Szkocji członkowie dwóch grup muzycznych wdają się w sprzeczkę, a przechodzący kaznodzieja skuwa ich w imię miłości. Początkowo ani Adamowi  [Luke Treadaway - 'Bracia syjamscy' , 'Starcie tytanów']ani Morello [Natalia Tena - 'Uwodziciel' , 'Gra o tron' , 'Łono' , 'Harry Potter i Zakon Feniksa']to nie odpowiada, ale z czasem zaczyna między nimi iskrzyć.


Ciekawa historia usnuta wokół koncertów, muzyki i miłości do muzyki. Dla obojga muzyka  jest wszystkim, mają już swoich partnerów, ale skuci na 24 godziny 'w imię miłości' doznają uczucia nigdy wcześniej niedoświadczonego przez żadne z nich. Do tego uczestniczą we własnych koncertach - przypięci kajdankami nie mogą zrobić nic. Ale z tego zamieszania wyszły całkiem fajne kawałki, które widowni się bardzo podobały. A to on dodał swojego głosu w typowo żeńskiej kapeli, a ona zaśpiewała jego kawałek podczas jego występu. 


Jak widać oba składniki można było połączyć ostrymi przyprawami.
Osobiście nie przepadam za takimi koncertowymi produkcjami, ale początek mnie zaintrygował, a ciekowść wzięła górę i tak obejrzałam film od pierwszej do ostatniej klatki. 
Klimat, nie mój, ale trochę mnie porwał. Dwa przeciwne sobie charaktery, muzyka,szczypta miłości i koncertowy klimat porywają.
Ja daję 6/10.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz