sobota, 8 grudnia 2012

LOL : Laughing out loud, (2012)


Reżyseria : Lisa Azuleos [francuska reżyserka, twórca - '15 sierpnia' , 'Kawalkada' , 'Jesteś taka piękna']

Lola [Miley Cyrus - 'Hannah Montana' , 'Seks w wielkim mieście 2'] jest nastolatką, którą wychowuje samotna matka. Po powrocie z wakacji dziewczyna dowiaduje się, że jej dotychczasowy chłopak to drań, który ją zdradził. Zagubiona szuka współczucia u przyjaciela.

Jednym słowem romans dla nastolatek. Po tytule spodziewałam się czegoś zupełnie innego, a tutaj LOL, bo dawno już wyrosłam z nastoletnich miłości i problemy tej dziewczynki wydały mi się tak błahe i infantylne, że aż śmieszne. 

Więcej nie będę się rozpisywać, bo na film szkoda czasu, no chyba, że jesteś nastolatką i komunikujesz się i wyrażasz swoje uczucia poprzez fejsa albo windows messenger...w takim wypadku film jest dla Ciebie ;p 

Dałam 3, bo techniczne sprawy są ok ;p 



Soundtrack, który naprawdę przypadł mi do gustu ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz